POLITICA DE RETUR
BALANCED BY RB S.R.L.
Subscrisa, BALANCED BY RB S.R.L., cu sediul in Cluj-Napoca, str. G-ral Traian Mosoiu, nr. 65, ap. 2, jud. Cluj, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Cluj sub nr. J12/4908/2021, avand CUI: 45068928, avand cont bancar RO93BTRLRONCRT0CE9190701, deschis la BANCA TRANSILVANIA, denumita in continuare „Balanced by RB”;
Prezentul document stabileste modalitatea in care pot fi returnate produsele comandate de pe site-ul: https://balanced-by-ramona-bercan.ro/, denumit in continuare „Platforma”, raspunzand totodata si unei serii de intrebari frecvente referitoare la politica de retur.
Cum pot fi returnate produsele comandate de pe Platforma.
In cazul in care doriti sa returnati un produs, conform art. 9 din O.U.G. nr. 34/2014, va puteti exercita dreptul de retragere in termen de 14 zile, calculat de la data primirii produsului achizitionat online, fara a fi necesara justificarea deciziei.
Se impune a preciza ca potrivit art. 3 alin. 3 lit. l din O.U.G. nr. 34/2014 dreptul de retragere nu se va aplica webminar-ilor achizitionate de pe Plaforma.
Ce trebuie sa faceti pentru a va exercita dreptul de retragere?
In primul rand, va rugam sa va asigurati ca produsul pe care doriti sa il returnati nu prezinte urme de purtare sau de uzura.
Apoi veti expedia produsul catre Balanced by RB prin intermediul serviciilor de curierat/postale, la libera dumneavoastra alegere. Produsele trebuie sa fie insotite de urmatoarele elemente obligatorii: (i) factura de cumparare, si de (ii) orice documente/accesorii/cadouri cu care a fost livrat.
Pe documentul de transport va fi necesar sa indicati numele si prenumele dumneavoastra, impreuna cu numarul comenzii si cu numarul si data facturii emise la achizitia produsului.
In ziua in care ati expediat produsul catre noi, trebuie sa completati online Formularul de retur tipizat pentru exprimarea optiunii de returnare si sa il transmiteti apoi catre Balanced by RB la urmatoarea adresa de email: office@balanced-by-ramona-bercan.ro
Cheltuielile de returnare vor fi in sarcina dumneavoastra, fiind necesar sa achitati in avans acest serviciu catre furnizorul de servicii de curierat/de servicii postale.
Ce se intampla dupa trimiterea Formularului de retur?
Dupa transmiterea Formularului de retur veti primi o confirmare ca cererea dumneavoastra de retur a fost inregistrata.
Ulterior, asteptam produsul expediat de dumneavoastra si, in urma verificarii acestuia, va vom transmite raspunsul nostru prin email si prin intermediul contului dumneavoastra din cadrul Platformei, urmand a va informa daca toate conditiile de retur au fost indeplinite si daca returul a fost acceptat.
Dupa parcurgerea acestei etape, va vom informa in momentul in care efectuam transferul sumelor datorate.
Adresa la care se va expedia produsul pe care doriti sa il returnati.
Produsul pe care doriti sa il returnati se va expedia la urmatoarea adresa: Str. G-Ral Traian Mosoiu, Nr.65, Ap.2 Cluj Napoca.
Pe documentul de transport va fi necesar sa indicati numele si prenumele dumneavoastra, impreuna cu numarul comenzii si cu numarul si data facturii emise la achizitia produsului.
In cat timp va fi solutionata cererea dumneavoastra de returnare?
Termenul maxim stabilit de legislatia din Romania pentru solutionarea cererii de retragere din contractul incheiat la distanta este de 14 zile, calculat de la data completarii Formularului de retur.
Veti fi insa informat prin intermediul contului dumneavoastra din cadrul Platformei sau prin email asupra fiecarei etape din cadrul procedurii de retur.
In medie, in urma verificarii produsului, primul raspuns este transmis in termen de 7 zile lucratoare de la data primirii produsului.
In cat timp va veti primi banii inapoi?
Dupa ce returul dumneavoastra a fost acceptat va vom restitui suma aferenta in contul specificat in Formularul de retur.
Banii vor fi vizibili in contul dumneavoastra in cel mult 7 zile calendaristice, in functie de timpul de procesare al bancii.
Unde puteti gasi informatii complete despre retururile pe care le-ati efectuat?
Aceste informatii poti fi regasite accesand contul dumneavoastra din cadrul Platformei si apoi sectiunea Retururi.